Aula de reposição 2

5 dezembro 2022, 09:48 Eduarda Pires Valente da Silva Marques da Costa

Dear Students

please check the new:  we will replace the presential extra class by a zoom one at the same hour (16.30 p.m.)
Zoom link

ID da reunião: 946 8178 6285

Best regards

Eduarda

Aula de reposição

4 dezembro 2022, 17:11 Eduarda Pires Valente da Silva Marques da Costa

Estimados estudantes

tendo nós interrompido as aulas devido a dois feriados, consideramos ser útil repor uma das sessões. Vendo o vosso horário e procurando conciliá-lo com os horários das docentes, as disponibilidades seriam 6ª manhã ou 3ª feira depois das 16.30h.

Verificando que vocês não têm aulas à 6ª feira, pensamos ser mais ajustado marcar a aula de reposição para 3ª feira, dia 6 de dezembro pelas 16.30h.

Uma vez que tenho compromissos que me impedem de chegar ao IST antes das 17h, e vocês terminam as vossas aulas às 15h, faço a proposta de vos dar a conhecer o IGOT.

Assim, teríamos a aula de substituição nas instalações do IGOT. A aula serve também para o acompanhamento dos trabalhos. Deverão trazer os vossos materiais e dúvidas para esclarecer.

Espero vê-los 3ª feira, dia 6 de dezembro, 16.30h, Sala SIG 1

Cumprimentos

Eduarda Marques da Costa

Jennifer McGarrigle

Dear students

having interrupted classes due to two holidays, we found it useful to make up one of the sessions. Looking at your schedule and trying to reconcile it with our (teaching) schedules, availability would be Friday morning or Tuesday after 4.30 pm.

Seeing that you don't have classes on Friday, we thought it would be more appropriate to schedule the replacement class for Tuesday, December 6th at 16.30h.

Sorry but I have commitments that prevent me from arriving at IST before 5 pm, and you finish your classes at 3 pm, I make the proposal to introduce you to the IGOT.

So we would have the replacement class at the IGOT. The class is also used to monitor the work. You should bring your materials and questions to clarify.

I hope to see you on December 6, 4.30 pm, SIG Room 1

Best regards