Grades for the course assignments

13 Junho 2017, 21:26 Bruno Emanuel Da Graça Martins

The grades for the course assignments have been published in the course website.

In the computation of the final grade resulting from all the assignments, we have decided to give a bonification to students, accounting with the best answers from all the assignments:

• In the case of MEIC students, we computed the final grade from the 15 top-scored answers, from a total of 19 answers that were provided in all the assignments;
  • In the case of BioMed students, we computed the final grade from the 13 top-scored answers, from a total of 16 answers that were provided in all the assignments;

Página em construção até 23 de fevereiro

22 Dezembro 2016, 14:46 Mário Gaspar da Silva

A primeira aula terá lugar a 23 de fevereiro. O funcionamento da disciplina será apresentado nesse dia.

Até lá esta página está em construção.

Como temos regularmente vários alunos de intercâmbio a frequentar a disciplina, prevê-se que o ensino seja em inglês.