Notas do segundo exame | Marks of the second exam

9 Julho 2019, 11:38 Helena Silva Barranha Gomes

[PT]

As notas do segundo exame já se encontram disponíveis na página da disciplina - ver secção: Notas | Marks.

[EN]
The marks of the second exam are already available on the course webpage - see section: Notas | Marks.

Notas e revisão do segundo exame | Marks and revision of the second exam

4 Julho 2019, 10:58 Helena Silva Barranha Gomes

[PT]

As notas do segundo exame de TCR serão divulgadas, na página da disciplina, no dia 9 de Julho. A revisão de provas terá lugar no dia 11 de Julho, às 9h30, no gabinete 3.62. Todos os alunos interessados deverão comparecer até às 10h00.

[EN]
The marks of the second TCR exam will be published, on the course webpage, on the 9th July. The exam revision will take place on the 11th July, at 9h30, in the office 3.62. All students interested in reviewing the exam must arrive before 10h00.

2º Exame (02 Julho) - Sala V1.23 | 2nd Exam (02 July) - Room V1.23

1 Julho 2019, 13:17 Helena Silva Barranha Gomes

[PT]

Considerando o número de alunos inscritos para o segundo exame de TCR, será utilizada apenas a sala V1.23 - ver lista de inscrições disponível na secção "Assessment Process".

[EN]
Considering the total number of students enrolled for the second exam of TCR, we will only use room V1.23 - see registration list on the section "Assessment Process"

Inscrição para o 2º exame | Registration for the 2nd exam

27 Junho 2019, 16:37 Helena Silva Barranha Gomes

[PT]

Relembramos que é necessária inscrição para realizar o 2º exame de TCR. As inscrições encontram-se abertas, no sistema Fénix, até às 12h00 de segunda-feira, dia 1 de Julho.

[EN]
We remind you that it is necessary to register to take the 2nd TCR exam.
The registration is now open, on Fénix, and it closes on Monday, the 1st July at 12h00.

Notas do primeiro exame | Marks of the first exam

27 Junho 2019, 16:33 Helena Silva Barranha Gomes

[PT]

As notas do primeiro exame e dos relatórios já se encontram disponíveis na página da disciplina - ver secção: Notas | Marks.

[EN]
The marks of the first exam and reports are already available on the course webpage - see section: Notas | Marks.