Instructions for the Exam

17 Junho 2020, 13:47 Jorge Manuel Rodrigues Crispim Romão

Students should be aware that in order to make the exam they necessitate a perfectly operative internet connection, a webcam, a microphone, and sound receivers. Students are required to film themselves continuously, and to transmit the filmed images continuously to a zoom meeting, while taking the exam. (The images will not be kept.)

Students are allowed to read and consult any kind of written record while making the exam. Students are prohibited from talking or otherwise communicating with anyone, except the professor, during the exam.

Luís Lavoura

Aula de 12-5-2020

9 Maio 2020, 18:56 Jorge Manuel Rodrigues Crispim Romão

O PDF da aula da próxima 3ª-feira (12-05) já se encontra na Secção Lectures

Jorge Romão

PDFs das Aulas

18 Março 2020, 17:33 Jorge Manuel Rodrigues Crispim Romão

Caros alunos

A pedido do Prof. Luís Lavoura coloquei na secção "Lectures" na página da cadeira os ficheiros PDF correspondentes às aulas começando no dia 10 de Março. Assim à medida que forem sendo enviados eu colocarei lá para que todos saibam onde encontrar.

Bom estudo

Jorge Romão

PS. Fui adicionado à página como precaução para o caso de haver alguma impossibilidade do Prof. Luís Lavoura.