Seminar on Geotechnics

13 setembro 2017, 12:08 Teresa Maria Bodas Freitas

Dear students,

Welcome to a new academic year.

I would like to make you aware that during the first teaching week, from 18th to 21st September 2017, there will be a seminar, which is compulsory for all students following geotechnics, including the Erasmus students.

This seminar aims to consolidate and expand basic geotechnical concepts, to ensure that you take the most out of the 5th year courses.

This seminar is going to take place in the time slots allocated to the 5th year geotechnics courses, as shown in the timetable published in Fenix.

All students following geotechnics, including the Erasmus students, registered in one or more geotechnical courses are required to attend the whole seminar.

The contents taught in the seminar will be examined in the various 5th year geotechnical courses.

If you require any further information please do not hesitate to contact me.

Best wishes

Caros alunos,

Bem-vindos a um novo ano lectivo.

Avisa-se que na primeira semana de aulas, de 18 a 21 de Setembro 2017, irá decorrer um seminário de frequência obrigatória para todos os alunos da área de especialização de Geotecnia, bem como os alunos de Erasmus.

Este seminário tem por objectivo consolidar e aprofundar conceitos base da Geotecnia, por forma a optimizar o vosso aproveitamento e desempenho nas unidades curriculares do 5º ano.

Este seminário irá decorrer no horário das UC da área de especialização de Geotecnia, conforme horário publicado na página da disciplina.

Todos os alunos da área de especialização de Geotecnia, bem como os alunos Erasmus de Erasmus, inscritos a uma ou mais unidades curriculares desta AE deverão assistir à totalidade do seminário.

A avaliação dos conteúdos leccionados no seminário será integrada na avaliação das várias UC da área de especialização.

Para qualquer esclarecimento adicional não hesitem em contactar-me.

Votos de um bom semestre.