Notas do 2º Exame de Gestão e Notas Finais preliminares disponíveis no Fénix/Grades of the 2nd Management Exam and the preliminary Final Grades are available in Fénix

4 Fevereiro 2019, 12:23 Carlos Manuel Ferreira Monteiro

Caros Alunos

As notas do 2º Exame de Gestão, assim como as Notas Finais preliminares, estão disponíveis no Fénix.

Não haverá esclarecimento de classificações por email. Para este efeito deve comparecer na revisão de provas, nas instalações do DEG; em caso de impossibilidade pode pedir a um colega que a(o) substitua.

Qualquer dúvida adicional deve ser esclarecida na revisão de provas - 06/02/19, das 15:30h às 16:30h.

Dear Students

The grades of the 2nd Management Exam, as well as the preliminary Final Grades, are available in Fénix.

There will be no clarification of grades by email. For this purpose you must attend the exam review, in the premises of DEG; in case of impossibility you can ask a colleague to replace you.

Any additional question should be addressed during the period for consulting your exam 06/02/19, from 15:30h to 16:30h.

Cumprimentos/ Best regards

A Equipa Docente da UC Gestão