Project grades, grades revision & Test 5 of July

29 Junho 2018, 17:26 Miguel Torres Preto

Dear students,

Some useful information regarding this course:

- Project grades
The project grades are already available in the course webpage.

- Grades revision
The grades revision will be next Monday, 2 of July, at 13:30 (for the projects) and at 14:30 (for the tests) in my office (10.16).

- Test 5 of July
The 2nd test will be next Thursday, 5 of July, at 8:00. The mandatory registration is open until next Tuesday, 3 of July. If you prefer a Portuguese version of the test, please let me know by email also until next Tuesday, 3 of July.

Regards,
Miguel Torres Preto

Caros estudantes,
Deixo abaixo alguma informação útil:

- Notas dos projetos
As notas dos projetos já estão disponíveis na página da cadeira.

- Revisão de notas
A revisão de notas será na próxima segunda, dia 2 de julho às 13h30 (projetos) e às 14h30 (testes) no meu gabinete (10.16).

- Teste de 5 de julho
O 2º teste será na próxima quinta, dia 5 de julho, às 8h00. A inscrição obrigatória já está aberta até terça, dia 3 de julho. Se preferir uma versão em português do teste, avise-se por email também até à próxima terça, dia 3 de julho.

Cumprimentos,
Miguel Torres Preto