FINAL CLASSIFICATIONS

5 Fevereiro 2016, 13:54 Maria Beatriz Mendes Batalha Vieira Vieira Borges

THE FINAL CLASSIFICATIONS ARE POSTED IN THIS PAGE ON THE ITEM, ON THE LEFT,  "NOTAS".

I WILL SEND THEM TO THE "SECRETARIA"  NEXT SUNDAY. IF ANY DOUBT OCCURS PLEASE CONTACT ME TODAY,  OR TOMORROW.

BEST REGARDS FOR YOU ALL, WITH VOTES OF GREAT SUCCESS ON YOUR FUTURE PROFESSIONAL AND PERSONAL LIFE

BEATRIZ

Classificações do Exame de 30 de Janeiro de 2016

31 Janeiro 2016, 22:50 Maria Beatriz Mendes Batalha Vieira Vieira Borges

Dear Students,

The file of classifications has been updated with the marks of yesterday's exam. As soon as I finish the classifications of the delayed exercices and LAB reports, I will let you know the final classifications. If any doubt occurs, please contact me, I will be happy to clarify you.

All the Best,

Beatriz Borges

Trabalhos em atraso

20 Janeiro 2016, 15:02 Maria Beatriz Mendes Batalha Vieira Vieira Borges