Ver Post

Dra Miriam Rabaçal, distinção The Combustion Institute.

5 Janeiro 2018, 13:59 - Jorge Manuel Fontes Coelho

Com prazer informo que a Dra. Miriam Rabaçal, até recentemente investigadora do IDMEC, foi distinguida  pelo The Combustion Institute.

2017 Distinguished Paper Awarded: Solid Fuel Combustion

Dec 13, 2017

In this ninth installment of a 14-part series of monthly articles, The Combustion Institute recognizes the 2017 Distinguished Papers selected from among the scientific papers presented during the 36th International Symposium on Combustion. Congratulations to M. Rieth, A.G. Clements, M. Rabaçal, F. Proch, O.T. Stein, and A.M. Kempf for winning the DPA in the Solid Fuel Combustion colloquium.

The authoritative paper, Flamelet LES modeling of coal combustion with detailed devolatilization by directly coupled CPD,

O IDMEC felicita a Dra. Miriam Rabaçal por esta distinção que comprova o mérito do trabalho que  desenvolveu no IDMEC/DEM e LAETA.